Цей веб-сайт використовує файли cookie (так звані файли cookie).
Якщо ви не згодні зберігати інформацію, що міститься в файлах cookie - змініть налаштування свого браузера.
Для подальшої взаємодії, надайте згоду на їх використання!
БЕЛЗЬКА МІСЬКА РАДА
ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
позачергова сесія VIІІ скликання
Р І Ш Е Н Н Я
Від 2023 року м.Белз № проєкт
Про затвердження Положення про публічні
електронні консультації з громадськістю з питань,
віднесених до компетенції Белзької міської ради
Львівської області та її виконавчих органів
На виконання Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, з метою інституційного забезпечення та впорядкування процесу проведення електронних публічних консультацій в Белзькій міській територіальній громаді, для безпосередньої участі членів територіальної громади у здійсненні місцевого самоврядування, керуючись статтями 26, 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні, Белзька міська рада Львівської області,-
ВИРІШИЛА:
Міський голова Оксана БЕРЕЗА
ЗАТВЕРДЖЕНО
рішення сесії Белзької
міської ради Львівської області
від 2023 року №
Положення про публічні електронні консультації з громадськістю з питань, віднесених до компетенції Белзької міської ради Львівської області та її виконавчих органів
Загальні положення
Е-консультації проводяться з метою:
залучення членів територіальної громади до вирішення та узгодження питань місцевого значення;
надання можливості для вільного доступу членів територіальної громади до інформації про діяльність органів місцевого самоврядування, їх посадових та службових осіб, а також забезпечення гласності, відкритості та прозорості їх діяльності;
вивчення думки членів територіальної громади щодо діяльності органів місцевого самоврядування та їх посадових осіб;
визначення оптимальних та ефективних шляхів вирішення питання, формування концептуальних засад місцевої політики тощо.
міський голова (далі – “Голова”);
староста; міська рада (далі – “Місцева рада”);
постійні комісії міської ради;
структурний підрозділ виконавчого комітету міської ради;
виконавчий комітет міської ради;
виконавчий орган міської ради.
Е-консультації з громадськістю можуть ініціювати члени територіальної громади, представники громадських рад та інших консультативно-дорадчих органів, утворених при органах місцевого самоврядування, громадських об’єднань, благодійних організацій, об’єднань співвласників багатоквартирних будинків, органів самоорганізації населення, недержавних засобів масової інформації, інших непідприємницьких товариств та установ, легалізованих відповідно до законодавства шляхом направлення листа або створення Е-консультації на вебпорталі Е-консультацій.
Ініціатори Е-консультацій з громадськістю у листі щодо ініціювання їх проведення зазначають предмет Е-консультацій (питання місцевого значення, напрям політики місцевого самоврядування, проєкт акта органу місцевого самоврядування тощо), коротке обґрунтування актуальності предмета консультування, перелік суб’єктів ініціювання консультування. Рішення про проведення Е-консультацій з громадськістю з їх ініціативи п риймається Головою або Місцевою радою чи її постійною комісією.
Ініціатори Е-консультацій через вебпортал Е-консультацій може подати свої пропозиції після проходження процедури реєстрації на вебпорталі Е-консультації.
У разі відповідності Е-консультації вимогам пункту 13 цього Положення Модератор не пізніше наступного дня після перевірки надає консультацію відповідним структурним підрозділом органу місцевого самоврядування для вивчення та аналізу. У разі прийняття позитивного висновку структурним підрозділом органу місцевого самоврядування щодо ініційованої Е-консультації Користувачем вебпорталу, замовником проведення такої Е-консультації стає структурний підрозділ органу місцевого самоврядування, який зазначає на вебпорталі додатково інформацію про автора ініціативи.
У разі прийняття негативного висновку структурним підрозділом органу місцевого самоврядування щодо ініційованої Е-консультації користувачем вебпорталу, оприлюднення такої Е-консультації не здійснюється, а ініціатору, у той же термін, надсилається вмотивована відмова в особистий кабінет на вебпорталі Е-консультацій.
Користувач, якому відмовлено в оприлюдненні у зв’язку з необхідністю доопрацювання Е-консультації, може виправити недоліки та ініціювати Е-консультацію повторно. У разі отримання повторної відмови, Е-консультація з ініційованого питання не проводиться.
Також інформація про проведення Е-консультації на вебпорталі Е-консультації може поширюватися в будь-яких інших засобах масової інформації, соціальних медіа, соціальних мережах, усіма доступними способами з метою ознайомлення з ними якомога більшої кількості членів громади.
Ведення Реєстру заінтересованих осіб
Планування Е-консультацій
У разі коли пропозиція щодо проведення Е-консультацій з одного і того ж питання надійшла не менше ніж від трьох членів територіальної громади, Інститутів громадянського суспільства або трьох представників інших заінтересованих сторін, які провадять діяльність на території відповідної територіальної громади, такі Е- консультації проводяться обов'язково у разі якщо текст Е- консультації не суперечить положенням пункту 13 цього Положення.
Порядок організації та проведення Е-консультацій
документи з питань, що є предметом Е-консультацій, повинні бути стисло розміщені на платформі й передбачати всю інформацію, необхідну для розуміння суті питання, варіантів його вирішення, можливих ризиків щодо кожного з варіантів вирішення, необхідних ресурсів тощо;
усі учасники Е-консультацій повинні мати можливість висловити свою думку;
з питань, що є предметом Е-консультацій, проводиться відповідна інформаційно просвітницька кампанія, а канали комунікації адаптовані до потреб громади;
учасники Е-консультацій повинні мати достатньо часу для підготовки пропозицій, зауважень, оцінок, висновків, відповідей тощо з питань, що є предметом Е-консультацій;
учасники Е-консультацій повинні отримувати відповідний зворотний зв’язок від ініціатора Е-консультацій з питань, що є предметом Е-консультацій, шляхом оприлюднення інформації про результати проведеної Е-консультації на вебпорталі Е-консультацій.
що мають важливе значення для територіальної громади і стосуються конституційних прав, свобод, інтересів і обов'язків членів територіальної громади; що стосуються здійснення територіальною громадою повноважень місцевого самоврядування;
надання пільг чи встановлення обмежень для суб'єктів господарювання чи Інститутів громадянського суспільства; регуляторної політики;
що визначають стратегічні цілі, пріоритети і завдання розвитку територіальної громади, у тому числі затвердження програм економічного, соціального і культурного розвитку, інших цільових програм, рішень про стан їх виконання;
генерального планування територіальної громади, детальних планів території;
стратегії розвитку територіальної громади та змін до неї; місцевого бюджету та звітів про його виконання;
що стосуються життєвих інтересів громадян, у тому числі впливають на стан навколишнього природного середовища, намірів створення на території територіальної громади екологічно небезпечних об’єктів, що можуть змінити умови життя і підвищити ризик техногенних аварій, спричинити виникнення шкідливих для здоров’я мешканців факторів, або які вимагають незалежної екологічної експертизи для з'ясування їх екологічної небезпеки;
надання дозволу на спеціальне використання природних ресурсів місцевого значення, а також скасування такого дозволу;
відчуження об’єктів комунальної власності, що мають важливе значення для задоволення суспільних потреб територіальної громади, передачі їх в оренду та під заставу; об’єктів комунальної власності, що не підлягають приватизації; адміністративно-територіального устрою територіальної громади, передбачених законодавством;
статуту територіальної громади та змін до нього; символіки територіальної громади; правил благоустрою, забезпечення чистоти і порядку, торгівлі на ринках та інших правил, за порушення яких передбачено адміністративну відповідальність;
зміни тарифів на житлово-комунальні послуги, рішення щодо яких приймаються Місцевою радою; встановлення та зміни тарифів на проїзд у громадському транспорті;
встановлення та зміни місцевих податків та зборів; запровадження та зміни вартості платних послуг у лікувальних та навчальних закладах;
правового статусу громадських об’єднань, їх фінансування та діяльності;
присвоєння юридичним особам та об’єктам права власності, що за ними закріплені, об’єктам права власності, що належать фізичним особам, імен (псевдонімів) фізичних осіб, ювілейних та святкових дат, назв і дат історичних подій (з урахуванням положень Порядку проведення громадського обговорення під час розгляду питань про присвоєння юридичним особам та об’єктам права власності, які за ними закріплені, об’єктам права власності, які належать фізичним особам, імен (псевдонімів) фізичних осіб, ювілейних та святкових дат, назв і дат історичних подій, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24 жовтня 2012 р. № 989).
Крім того, Е-консультації проводяться й з інших питань за рішенням органу місцевого самоврядування чи питань, внесених згідно з пунктами 11 та 12 цього Положення.
Предметом Е-консультацій з громадськістю можуть бути будь-які питання, віднесені законодавством до компетенції органу місцевого самоврядування.
електронного оприлюднення питань для Е-консультації (збір ідей) - для вирішення певного питання місцевого значення, місцевої політики з можливістю коментування та внесення власних пропозицій (редакцій);
електронного опитування — для вивчення громадської думки з питань, віднесених до відання органів місцевого самоврядування. Таке опитування може мати просту (певна кількість питань з закритим переліком варіантів відповідей; опитувальник з одним або кількома варіантами відповіді) та складну форми (опитувальник з можливістю редагування відповіді; з налаштуванням діапазону балів оцінки або рейтингування);
електронного обговорення проєкту акта органу місцевого самоврядування — оприлюднення проєкту акта з можливістю коментування документа та внесення власної редакції норми чи його положень.
Усі пропозиції, коментарі та зауваження вносяться в протокол Е- консультації та зберігаються протягом 5 років.
Відповідальність за порушення порядку проведення Е- консультацій
Додаток 1 до Положення про публічні електронні консультації з громадськістю з питань, віднесених до компетенції Белзької міської ради Львівської області та її виконавчих органів
ЗВІТ
за результатами консультацій з громадськістю у формі обговорення нормативно-правого акта (назва питання, що є предметом Е-консультацій з громадськістю)
(посилання на сторінку зі звітом на вебсайті відповідної місцевої ради)
1. Найменування органу місцевого самоврядування, який проводив Е-консультації
Зазначається відповідний орган місцевого самоврядування, який ініціював відповідно до пункту 11 Положення та забезпечував проведення зазначеної Е-консультації.
4. Інформація про пропозиції, що надійшли до органу місцевого самоврядування за результатами Е-консультації, із зазначенням автора кожної пропозиції
Формулюється коротко зміст пропозицій, що висловлювалися під час Е-консультацій, із зазначенням їх авторів.
Зміст пропозицій |
Прізвище, ім'я, по батькові (для фізичної особи), реквізити (для юридичної особи) автора пропозицій |
Позиція органу місцевого самоврядування (враховано чи не враховано) з відповідним обгрунтуваннням |
6. Інформація про рішення, прийняті за результатами проведення Е-консультацій
Зазначається інформація про прийняття чи відхилення органом місцевого самоврядування чи його посадовою особою результатів Е- консультацій під час прийняття остаточного рішення щодо питання/проєкту, що було предметом проведення Е-консультації у формі обговорення нормативно-правового акта.
Додаток 2 до Положення про публічні електронні консультації з громадськістю з питань, віднесених до компетенції Белзької міської ради Львівської області та її виконавчих органів
ЗВІТ
за результатами консультацій з громадськістю у формі опитування
Зазначається відповідний орган місцевого самоврядування, який ініціював відповідно до пункту 10 Положення та забезпечував проведення зазначеної Е-консультації
2. Предмет опитування
Зазначається питання, що є предметом Е-консультації.
Кількість користувачів |
Позиція користувачів |
Позиція органу місцевого самоврядування (враховано чи не враховано) з відповідним обгрунтуванням |
Додаток 3 до Положення про публічні електронні консультації з громадськістю з питань, віднесених до компетенції Белзької міської ради Львівської області та її виконавчих органів
ЗВІТ
за результатами консультацій з громадськістю у формі консультації
1. Найменування органу місцевого самоврядування, який проводив опитування
Зазначається відповідний орган місцевого самоврядування, який ініціював відповідно до пункту 11 Положення та забезпечував проведення зазначеної Е-консультації.
2. Предмет опитування
Зазначається питання, що є предметом Е-консультації.
4. Використання результатів консультацій під час подальшої підготовки проєктів рішень
Кількість користувачів |
Позиція користувачів |
Позиція органу місцевого самоврядування (враховано чи не враховано) з відповідним обгрунтуванням |
Приєднані файли |
№1223 рішення положення консультації.doc |