Закон України від 18.06.2024 №3813-IX "Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо особливостей податкового адміністрування під час воєнного стану для платників податків з високим рівнем добровільного дотримання податкового законодавства" передбачає створення посади "комплаєнс-менеджера". 

Основні завдання комплаєнс-менеджера: 

- передбачення податкових ризиків: аналіз фінансової діяльності підприємств для виявлення потенційних податкових ризиків; 

- запобігання порушенням: розроблення рекомендацій і проведення консультацій із метою запобігання можливим порушенням податкового законодавства; 

- мінімізація ризиків: розроблення стратегій для мінімізації існуючих податкових ризиків; 

- консультації та підтримка: надання індивідуальних консультацій підприємствам щодо податкових питань. 

Платник податків з високим рівнем добровільного дотримання податкового законодавства має право взаємодіяти з комплаєнс-менеджером. 

Формат комунікації обирається платником податків.

Способи комунікації платника податків з комплаєнс-менеджером:

  • телефонний зв’язок
  • відеоконференція
  • електронна пошта
  • електронний кабінет платника
Поширити: