БЕЛЗЬКА МІСЬКА РАДА ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
Р І Ш Е Н Н Я
26 січня 2022р. м.Белз №2
Про підсумки роботи із зверненнями громадян,
які надійшли у виконавчий комітет Белзької
міської ради Львівської області у 2022 році
Керуючись пп.1 п. „б” ч.1 ст.38, ч..2 ст.54 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні”, заслухавши інформацію про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до виконавчого комітету Белзької міської ради Львівської області у 2022 році, та на виконання Закону України „Про звернення громадян” із змінами, Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109/2008 „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”, постанови Кабінету Міністрів України від 27.11.2019 року № 976 «Деякі питання Єдиної системи опрацювання звернень», виконавчий комітет Белзької міської ради Львівської області
ВИРІШИВ:
1.Інформацію про підсумки роботи із зверненнями громадян, що надійшли до виконавчого комітету Белзької міської ради Львівської області у 2022 році, взяти до відома.
- Першому заступнику міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради, керуючому справами (секретарю) виконавчого комітету міської ради, старостам виконавчого комітету, начальникам відділів виконавчого комітету міської ради, виконавчих органів міської ради, керівникам комунальних підприємств, що належать до сфери управління Белзької міської ради Львівської області:
2.1. Спрямувати роботу підпорядкованих структурних підрозділів на оперативне реагування на суспільно важливі проблеми, які порушуються у зверненнях; вивчати громадську думку щодо основних напрямів діяльності виконавчого комітету, сприяти підвищенню ефективності управління, якості підготовки та прийняття рішень щодо розв’язання суспільно важливих проблем з урахуванням вимог воєнного стану.
2.2 Застосовувати сучасні засоби інформування мешканців міста (офіційний веб-сайт, інформаційні сторінки в соціальних мережах тощо) з метою завчасного попередження громадян про можливі незручності, які виникають через відключення світла, води, тепла внаслідок ремонтів мереж чи виникнення непередбачених надзвичайних ситуацій.
2.3. Забезпечувати кваліфікований, неупереджений і об'єктивний розгляд звернень громадян з метою вирішення порушених у них питань, задоволення законних вимог заявників та підготовку обґрунтованих відповідей.
2.4. Не допускати порушення термінів розгляду звернень громадян, надавати у встановлені законом терміни письмові відповіді авторам звернень за наслідками їх розгляду та давати принципову оцінку фактам порушень.
2.5. Постійно проводити аналіз звернень громадян, здійснювати заходи щодо виявлення проблемних питань мешканців громади з метою попередження надходження повторних звернень.
2.6. Забезпечувати першочерговий розгляд звернень осіб з інвалідністю і учасників бойових дій, учасників ООС (АТО), внутрішньо переміщених осіб, ветеранів праці, громадян, які мають високі урядові нагороди, постраждалих внаслідок аварії на ЧАЕС, багатодітних сімей, самотніх матерів та малозабезпечених самотніх громадян, які потребують соціального захисту та підтримки, а також скарг, колективних і повторних звернень громадян та звернень, які надійшли через органи влади.
3.Контроль за виконанням рішення покласти на керуючого справами (секретаря) виконавчого комітету Ребрину Л.Я.
Міський голова Оксана БЕРЕЗА
Номер рішення | 2 |
Дата прийняття рішення | 2022-01-26 |
Приєднані файли: |
2 підсумки роботи звернення.doc |