Цей веб-сайт використовує файли cookie (так звані файли cookie).
Якщо ви не згодні зберігати інформацію, що міститься в файлах cookie - змініть налаштування свого браузера.
Для подальшої взаємодії, надайте згоду на їх використання!
БЕЛЗЬКА МIСЬКА РАДА СОКАЛЬСЬКОГО РАЙОНУ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ |
||
|
РІШЕННЯ |
|
Від 14.05.2021р. №38
Про затвердження
Бюджетного регламенту
проходження бюджетного процесу
міського бюджету Белзької міської ради
Відповідно до положень Бюджетного кодексу України, наказу Міністерства фінансів України від 31.05.2019 № 228 «Про затвердження Методичних рекомендацій щодо підготовки та затвердження Бюджетного регламенту проходження бюджетного процесу на місцевому рівні», керуючись Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет Белзької міської ради-
В И Р І Ш И В:
1. Затвердити Бюджетний регламент проходження бюджетного процесу міського бюджету Белзької міської ради, що додається.
2. Контроль за виконанням рішення покласти на першого заступника міського голови з гуманітарних питань та соціальної політики, керуючого справами виконавчого комітету Белзької міської ради відповідно до розподілу обов’язків, координацію роботи – на фінансовий відділ Белзької МР.
Міський голова О.А. Береза
ЗАТВЕРДЖЕНО
рішення виконавчого комітету
Белзької міської ради
від „14” травня 2021 року №38
Бюджетний регламент
проходження бюджетного процесу міського бюджету
Белзької міської ради
Загальні положення
Бюджетний регламент проходження бюджетного процесу міського бюджету Белзької міської ради (далі – Бюджетний регламент) визначає організаційні засади проходження бюджетного процесу під час складання, розгляду, затвердження, виконання та звітування про виконання міського бюджету Белзької міської ради (далі – міський бюджет).
Бюджетний регламент розроблений з урахуванням норм Бюджетного кодексу України (далі – Кодекс), законів України „Про місцеве самоврядування в Україні”, „Про доступ до публічної інформації”, „Про відкритість використання публічних коштів” та інших нормативно-правових актів України, що регулюють бюджетні відносини.
Затвердження та скасування Бюджетного регламенту здійснюється рішенням виконавчого комітету Белзької міської ради.
У цьому Бюджетному регламенті терміни вживаються у значенні, наведеному в Кодексі та інших нормативно-правових актах.
II. Складання та схвалення прогнозу бюджету
Фінансовий відділ виконавчого комітету Белзької міської ради Сокальського району Львівської області (далі – Фінансовий відділ Белзької МР) щороку спільно з головними розпорядниками коштів складає прогноз міського бюджету (далі – Прогноз бюджету).
Прогноз бюджету складається:
відповідно до цілей та пріоритетів, визначених у прогнозних та програмних документах економічного і соціального розвитку України і Белзької територіальної громади;
з урахуванням Бюджетної декларації, вимог статті 751 Кодексу та організаційно-методичних засад складання прогнозу місцевого бюджету, доведених Міністерством фінансів України;
за типовою формою прогнозу місцевого бюджету, визначеною Міністерством фінансів України.
Фінансовий відділ Белзької МР:
визначає основні організаційні засади процесу підготовки пропозицій до Прогнозу бюджету;
спільно з органом, що контролює справляння надходжень до бюджету, прогнозує обсяги доходів міського бюджету на середньостроковий період;
визначає обсяги фінансування міського бюджету, повернення кредитів до міського бюджету та орієнтовні граничні показники видатків міського бюджету і надання кредитів з міського бюджету на середньостроковий період;
розробляє та доводить до головних розпорядників бюджетних коштів інструкції з підготовки пропозицій до Прогнозу бюджету та орієнтовні граничні показники видатків та надання кредитів міського бюджету на середньостроковий період.
Для забезпечення своєчасного складання Прогнозу бюджету фінансове управління готує та до 1 травня року, що передує плановому, подає до виконавчого комітету Белзької міської ради План заходів щодо складання Прогнозу бюджету, в якому визначаються:
конкретні заходи з підготовки матеріалів для складання Прогнозу бюджету;
терміни подання матеріалів;
відповідальні за підготовку та подання матеріалів.
Виконавчий комітет Белзької міської ради щорічно не пізніше 15 травня року, що передує плановому, затверджує План заходів щодо складання Прогнозу бюджету та склад робочої групи з підготовки Прогнозу бюджету (додаток 1).
Учасники бюджетного процесу, які визначені відповідальними виконавцями, зобов’язані забезпечити своєчасну підготовку та подання матеріалів, необхідних для складання Прогнозу бюджету.
Виконавчий комітет Белзької міської ради не пізніше 01 вересня року, що передує плановому, розглядає та схвалює Прогноз бюджету і у п’ятиденний строк подає його разом із фінансово-економічним обґрунтуванням до Белзької міської ради.
Фінансово-економічне обґрунтування має містити розрахунки і пояснення до положень і показників, визначених Прогнозом бюджету (включаючи пояснення відмінностей від прогнозу, схваленого у попередньому бюджетному періоді, орієнтовні показники витрат бюджету за функціональною класифікацією видатків та кредитування бюджету із зазначенням пріоритетних напрямів).
Розгляд Прогнозу бюджету Белзької міської ради здійснюється за процедурою, визначеною Регламентом ради.
Начальник фінансового відділу Белзької МР, керівники структурних підрозділів Белзької міської ради та інші учасники бюджетного процесу, відповідальні за підготовку Прогнозу бюджету, беруть участь у розгляді Прогнозу бюджету Белзької міської ради та її постійними комісіями.
Начальник фінансового відділу Белзької МР забезпечує підготовку матеріалів для оприлюднення інформації про Прогноз бюджету з урахуванням вимог статті 28 Кодексу та Закону України “Про доступ до публічної інформації”.
ІІІ. Складання проєкту міського бюджету Белзької міської ради
Фінансовий відділ Белзької МР визначає основні організаційно-методичні засади формування Проекту бюджету на плановий рік, відповідає за складання Проекту бюджету та підготовку проекту рішення сесії Белзької міської ради про проект міського бюджету Белзької міської ради (далі – проєкт рішення про бюджет).
Для забезпечення своєчасного складання Проекту бюджету фінансовий відділ Белзької МР готує та до 01 вересня року, що передує плановому, подає до виконавчого комітету Белзької міської ради План заходів щодо складання Проекту бюджету, в якому визначаються:
конкретні заходи з підготовки матеріалів, необхідних для складання Проєкту бюджету;
терміни подання матеріалів;
відповідальні за підготовку та подання матеріалів.
Виконавчий комітет Белзької міської ради щорічно 01 вересня року, що передує плановому, приймає рішення про заходи щодо підготовки Проекту бюджету, яким:
Затверджує План заходів щодо складання Проекту бюджету (додаток 2);
затверджує склад робочої групи з питань формування Проекту бюджету (далі – робоча група);
врегульовує інші питання з координації учасників бюджетного процесу під час складання Проекту бюджету.
Учасники бюджетного процесу, які визначені відповідальними виконавцями, зобов’язані забезпечити своєчасну підготовку та подання матеріалів, необхідних для складання Проекту бюджету.
Фінансовий відділ Белзької МР згідно з типовою формою бюджетних запитів, визначеною Міністерством фінансів України, та з урахуванням особливостей складання проектів місцевих бюджетів на плановий рік розробляє і до 1 жовтня року, що передує плановому, доводить до головних розпорядників бюджетних коштів інструкцію з підготовки бюджетних запитів.
Головні розпорядники бюджетних коштів організують розроблення бюджетних запитів та їх подання до фінансового управління встановлені ним терміни та порядку.
Головні розпорядники коштів забезпечують своєчасність, достовірність та зміст поданих бюджетних запитів, які мають містити всю інформацію, необхідну для аналізу показників Проекту бюджету, згідно з доведеними вимогами.
При підготовці бюджетних запитів головні розпорядники коштів міського бюджету у першочерговому порядку враховують потребу в коштах на оплату праці працівників бюджетних установ відповідно до встановлених законодавством України умов оплати праці та розміру мінімальної заробітної плати; на проведення розрахунків за електричну та теплову енергію, водопостачання, водовідведення, природний газ та послуги зв'язку, які споживаються бюджетними установами. Ліміти споживання енергоносіїв у натуральних показниках для кожної бюджетної установи встановлюються виходячи з обсягів відповідних бюджетних асигнувань.
Фінансовий відділ Белзької МР доводить до головних розпорядників коштів в триденний термін з дня отримання від Міністерства фінансів України інформацію відповідно до частин 1, 8 та 9 статті 75 Кодексу, зокрема:
показники міжбюджетних трансфертів на плановий рік та методики їх визначення;
текстові статті проекту закону про Державний бюджет України, прийнятому у другому читанні;
інші показники та організаційно-методологічні вимоги щодо складання проєктів місцевих бюджетів.
Головні розпорядники коштів забезпечують звірку вихідних даних, що враховані відповідними центральними органами виконавчої влади при розрахунку обсягів міжбюджетних трансфертів.
Проект рішення про бюджет готується фінансовим відділом Белзької МР згідно із типовою формою, доведеною Міністерством фінансів, та до 17 листопада року, що передує плановому, подається виконавчому комітету Белзької міської ради для схвалення.
Разом з проєктом рішення про бюджет подаються матеріали, визначені частиною 1 статті 76 Кодексу.
Проект рішення про бюджет схвалюється виконавчим комітетом Белзької міської ради до 22 листопада року, що передує плановому.
Протягом двох робочих днів після схвалення проект рішення про бюджет направляється до Белзької міської ради.
Начальник фінансового відділу Белзької МР забезпечує підготовку матеріалів та:
оприлюднення схваленого проекту рішення про бюджет шляхом розміщення на офіційному сайті Белзької міської ради belzrada.org.ua не пізніше, як за 10 робочих днів до дати його розгляду на сесії ради, а також з правом внесення змін до рішення протягом 5 робочих днів;
проведення публічних заходів щодо представлення Проекту бюджету громадськості (за окремим графіком).
IV. Розгляд проєкту рішення про міський бюджет Белзької міської ради
Проєкт рішення про бюджет розглядається Белзькою міською радою відповідно до її Регламенту (далі – Регламент ради).
Виконавчий комітет Белзької міської ради подає проект рішення про бюджет до Белзької міської ради не пізніше 27 листопада року, що передує плановому.
Проект рішення про бюджет розробляється відповідно до типової форми, визначеної Міністерством фінансів України.
Пропозиції до проекту рішення про бюджет, надані Белзькій міській раді, опрацьовуються відповідними структурними підрозділами виконавчого комітету Белзької міської ради протягом п’яти робочих днів з дня їх отримання. Інформація за результатами розгляду надається фінансовому відділу Белзької МР для узагальнення.
Пропозиції до проекту бюджету повинні відповідати наступним вимогам:
пропозиції щодо збільшення видатків, передбачених проектом рішення про бюджет, мають визначати джерела покриття таких видатків, а пропозиції про зменшення доходів бюджету мають визначати джерела компенсації втрат доходів бюджету або види та обсяги видатків, що підлягають відповідному скороченню;
пропозиції до проекту бюджету та пропозиції до текстових статей рішення про бюджет не можуть призводити до збільшення місцевого боргу і місцевих гарантій порівняно з їх граничним обсягом, передбаченим у поданому виконавчим комітетом Белзької міської ради проекті рішення про бюджет.
Всі пропозиції розглядаються фінансовим відділом Белзької МР в межах балансу бюджету на плановий рік.
Виконавчий комітет Белзької міської ради в триденний термін після отримання пропозицій направляє Белзькій міській раді доопрацьований проект рішення про бюджет.
При доопрацюванні проєкту рішення про бюджет виконавчий комітет Белзької міської ради враховує інформацію, отриману відповідно до частини дев’ятої статті 75 Кодексу.
Під час розгляду проекту рішення про міський бюджет Белзької міської ради її постійними комісіями беруть участь представники виконавчого комітету Белзької міської ради, фінансового відділу Белзької МР, головні розпорядники коштів.
V. Затвердження рішення про міський бюджет Белзької міської ради
Белзька міська рада розглядає проект рішення про бюджет на пленарному засіданні не пізніше 25 грудня року, що передує плановому.
Проект рішення про бюджет розглядається на пленарному засіданні Белзької міської ради відповідно до її Регламенту ради та з урахуванням особливостей, визначених цим Бюджетним регламентом.
Якщо до 1 грудня року, що передує плановому, Верховною Радою України не прийнято закон про Державний бюджет України, при затвердженні міського бюджету враховуються обсяги міжбюджетних трансфертів, визначені у проекті закону про Державний бюджет України на плановий бюджетний період, поданому Кабінетом Міністрів України до Верховної Ради України.
Виконавчий комітет Белзької міської ради готує та подає Белзькій міській раді проект рішення про внесення змін до рішення про міський бюджет щодо приведення обсягів міжбюджетних трансфертів у відповідність із законом про Державний бюджет України.
У двотижневий строк з дня офіційного опублікування закону про Державний бюджет України Белзька міська рада приводить обсяги міжбюджетних трансфертів у відповідність із законом про Державний бюджет України.
Начальник фінансового відділу Белзької МР забезпечує оприлюднення рішення про бюджет на плановий рік не пізніше ніж через десять днів з дня його прийняття на офіційному сайті Белзької міської ради belzrada.org.ua
VI. Організація виконання міського бюджету Белзької міської ради
Виконавчий комітет Белзької міської ради забезпечує виконання міського бюджету.
Фінансовий відділ Белзької МР здійснює загальну організацію та управління виконанням міського бюджету, координує діяльність учасників бюджетного процесу з питань виконання міського бюджету.
Казначейське обслуговування міського бюджету здійснюється управлінням Державної казначейської служби України у Сокальському районі Львівської області (далі – орган Казначейства) відповідно до статті 43 Кодексу.
Міський бюджет виконується за розписом, який затверджує начальник фінансового управління у місячний термін з дня прийняття рішення про бюджет.
Розпис бюджету повинен бути збалансованим. Збалансування розпису бюджету впродовж року забезпечує начальник фінансового відділу Белзької МР. Для його збалансування можуть отримуватися позики на покриття тимчасових касових розривів міського бюджету за рахунок єдиного казначейського рахунку у порядку, встановленому Кодексом.
Після затвердження розпису бюджету, але не пізніше ніж через 30 днів після затвердження міського бюджету, фінансовий відділ Белзької МР надає його органу Казначейства на паперових та електронних носіях.
Виконання бюджету здійснюється відповідно до норм Податкового кодексу України, Бюджетного кодексу України, Порядку казначейського обслуговування місцевих бюджету, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 23.08.2012 № 938 та іншого бюджетного законодавства.
Фінансовий відділ Белзької МР забезпечує виконання планових показників по надходженнях до бюджету, визначених рішенням про бюджет.
З метою упорядкування процедури розподілу коштів міського бюджету:
фінансовий відділ Белзької МР готує розпорядження про виділення коштів загального/спеціального фонду двічі на тиждень;
головні розпорядники бюджетних коштів подають заявку на виділення коштів, відповідно до зареєстрованих бюджетних зобов’язань, за один робочий день до вищезазначеного терміну, за формою, визначеною фінансовим управлінням;
за обґрунтованим поданням головного розпорядника фінансовий відділ Белзької МР може готувати розпорядження про виділення коштів позачергово;
Головні розпорядники коштів та розпорядники нижчого рівня міського бюджету забезпечують подання органу Казначейства мережі розпорядника коштів місцевого бюджету (реєстру змін до мережі) відповідно до 15 грудня та до 20 грудня року, що передує плановому.
Головні розпорядники коштів Белзької міської ради організовують складання та затвердження паспортів бюджетних програм відповідно до вимог та в терміни, визначені бюджетним законодавством, забезпечують достовірність і повноту інформації, що в них міститься, а також їх оприлюднення.
Якщо до початку нового бюджетного періоду не прийнято рішення про бюджет при формуванні надходжень та здійсненні витрат міського бюджету Белзької міської ради застосовуються норми статті 79 Кодексу та закону про Державний бюджет України на відповідний бюджетний період (у разі несвоєчасного набрання чинності таким законом - норми пунктів 3-5 частини другої статті 41 Кодексу).
Для забезпечення координації дій учасників бюджетного процесу впродовж бюджетного періоду з питань виконання міського бюджету виконавчий комітет Белзької міської ради затверджує План заходів з організації виконання міського бюджету (додаток 3), у якому визначаються терміни та відповідальні за виконанням відповідних процедур на стадії виконання бюджету за доходами, видатками та кредитуванням.
VII. Внесення змін до рішення про міський бюджет Белзької міської ради
Протягом бюджетного року до рішення про бюджет можуть вноситися зміни відповідно до законодавства.
Зміни до рішення про бюджет можуть вноситися виключно рішеннями про внесення змін до рішення про бюджет.
Внесення змін до рішення про бюджет здійснюється за процедурою, визначеною Регламентом ради, з урахуванням особливостей, визначених цим Бюджетним регламентом.
Проект рішення про внесення змін до бюджету, для забезпечення його збалансованості, може розглядатися Белзькою міською радою лише у разі наявності офіційного висновку фінансового відділу Белзької МР (крім проектів рішень, поданих виконавчому комітету Белзької міської ради, розробником яких є фінансовий відділ Белзької МР).
Внесення змін до рішення про бюджет, які безпосередньо передбачають внесення змін до інших рішень Белзької міської ради, не допускається. У такому разі спочатку вносяться зміни до відповідного рішення Белзької міської ради і лише після того розглядаються пропозиції про зміни до рішення про бюджет відповідно до положень Кодексу та цього Регламенту.
Будь-яке рішення, що впливає на зменшення надходжень та/або збільшення витрат міського бюджету поточного року, не може бути прийняте Белзькою міською радою, якщо одночасно з його прийняттям не будуть внесені відповідні зміни до рішення про бюджет на відповідний рік.
Рішення ради про внесення змін до бюджету оприлюднюється не пізніше ніж через десять днів з дня його прийняття на офіційному сайті Белзької міської ради: belzrada.org.ua
VІІІ. Підготовка та розгляд звіту про виконання міського бюджету Белзької міської ради
Звітність про виконання міського бюджету складає та подає фінансовому відділу Белзької МР орган Казначейства відповідно до вимог, встановлених статтями 58-61 та 80 Кодексу.
Фінансовий відділ Белзької МР забезпечує підготовку та публікацію інформації про виконання міського бюджету з урахуванням вимог ст. 28 Кодексу:
за підсумками кварталу - у двомісячний термін з дня надходження від органу Казначейства звіту про виконання міського бюджету;
за підсумками року –до 1 березня року, що настає за звітним.
Головні розпорядники коштів забезпечують підготовку та подання фінансовому відділу Белзької МР звіту по мережі, штатах і контингентах у терміни, визначені ним.
Для організації роботи з підготовки річної звітності про виконання міського бюджету виконавчий комітет Белзької міської ради затверджує План заходів щодо організації роботи з підготовки річної звітності про виконання міського бюджету (додаток 4).
Виконавчий комітет Белзької міської ради подає до Белзької міської ради звіти про виконання міського бюджету:
квартальні - у двомісячний строк після завершення відповідного бюджетного періоду;
річний – до 1 березня року, що настає за звітним.
Белзька міська рада розглядає звіти про виконання міського бюджету відповідно до її Регламенту. Представники виконавчого комітету Белзької міської ради, фінансового відділу Белзької МР, головних розпорядників коштів беруть участь у розгляді звітів Белзької міської ради та надають відповідну інформацію.
Постійна комісія з фінансів та планування бюджету здійснює перевірку річного звіту про виконання міського бюджету (далі – річний звіт).
За результатами розгляду річного звіту Белзька міська рада затверджує його або приймає інше рішення з цього приводу.
Учасники бюджетного процесу, які визначені відповідальними виконавцями, зобов’язані забезпечити своєчасну підготовку та подання матеріалів, необхідних для складання звітності про виконання міського бюджету.
Начальник фінансового відділу Белзької МР забезпечує підготовку матеріалів та:
публікацію інформації про виконання міського бюджету до 1 березня року, що настає за звітним, на офіційному сайті Белзької міської ради: belzrada.org.ua
публічне представлення інформації про виконання міського бюджету до 20 березня року, що настає за звітним;
оприлюднення рішення Белзької міської ради про річний звіт шляхом розміщення його на офіційному сайті Белзької міської ради: belzrada.org.ua не пізніше ніж через десять днів з дня його прийняття.
Міський голова О.А. Береза
Додаток 1
до Бюджетного регламенту
проходження бюджетного процесу
міського бюджету
Белзької міської ради
ПЛАН ЗАХОДІВ
щодо складання прогнозу міського бюджету
Белзької міської ради на 2022-2023 роки
№ з/п |
Зміст заходів |
Термін виконання |
Відповідальні за виконання |
1. |
Здійснення аналізу виконання міського бюджету у попередніх та поточному бюджетних періодах, виявлення тенденцій у виконанні дохідної та видаткової частин бюджету |
Травень 2021 року
|
Фінансовий відділ Белзької МР |
2. |
Доведення до головних розпорядників бюджетних коштів організаційно-методологічних засад складання прогнозу міського бюджету, визначених Мінфіном, та інструктивного листа щодо основних організаційних засад процесу підготовки пропозицій до прогнозу бюджету |
Травень 2021 року
|
Фінансовий відділ Белзької МР |
3. |
Надання фінансовому відділу основних прогнозних показників економічного і соціального розвитку території на середньостроковий період |
Травень 2021 року |
Виконавчі органи міської ради, до повноважень якого належать питання соціально-економічного розвитку |
4. |
Надання фінансовому відділу інформації щодо чисельності населення |
Травень 2021 року |
Головне управління статистики у Львівській області |
5. |
Підготовка та подання фінансовому відділу разом з поясненнями (зокрема в частині фіскальних ризиків у майбутніх періодах) прогнозних обсягів доходів бюджету на середньостроковий період відповідно до типової форми прогнозу місцевого бюджету |
Травень 2021 року
|
ГУ ДПС у Львівській області, структурні підрозділи місцевої державної адміністрації |
6. |
Прогнозування обсягів доходів міського бюджету, визначення обсягів фінансування міського бюджету, повернення кредитів до міського бюджету та орієнтовних граничних показників видатків міського бюджету та надання кредитів з міського бюджету на середньостроковий період на підставі прогнозу економічного і соціального розвитку України та території, аналізу виконання міського бюджету в попередніх та поточному бюджетних періодах |
Травень 2021 року
|
Фінансовий відділ Белзької МР |
7. |
Підготовка та внесення змін до показників прогнозу міського бюджету на 2022-2023 роки на підставі інформації, визначеної відповідно до пункту 6 |
Червень 2021 року |
Фінансовий відділ Белзької МР |
8. |
Розроблення та доведення до головних розпорядників бюджетних коштів інструкцій з підготовки пропозицій до прогнозу бюджету та орієнтовних граничних показників видатків та надання кредитів з міського бюджету на середньостроковий період |
Липень 2021 року |
Фінансовий відділ Белзької МР |
9. |
Надання фінансовому відділу пропозицій до прогнозу міського бюджету |
Липень 2021 року |
Головні розпорядники бюджетних коштів |
10. |
Здійснення аналізу поданих головними розпорядниками бюджетних коштів пропозицій до прогнозу міського бюджету на відповідність доведеним орієнтовним граничним показникам видатків міського бюджету та надання кредитів з міського бюджету і вимогам доведених інструкцій |
Липень - серпень 2021 року |
Фінансовий відділ Белзької МР |
11. |
Проведення погоджувальних нарад з головними розпорядниками бюджетних коштів щодо узгодження показників прогнозу міського бюджету |
Серпень 2021року |
Фінансовий відділ Белзької МР, головні розпорядники бюджетних коштів |
12. |
Доопрацювання прогнозу міського бюджету за результатами проведених погоджувальних нарад та інформації, отриманої від виконавчих органів міської ради |
Серпень 2021року |
Фінансовий відділ Белзької МР |
13. |
Подання прогнозу міського бюджету до виконавчого комітету місцевої ради |
До 20 серпня 2021 року |
Фінансовий відділ Белзької МР |
14. |
Розгляд та схвалення прогнозу міського бюджету |
До 1 вересня 2021 року |
Виконавчий комітет міської ради |
15. |
Подання прогнозу міського бюджету разом із фінансово-економічним обґрунтуванням до міської ради для розгляду в порядку, визначеному радою |
Вересень 2021 року |
Виконавчий комітет міської ради |
16. |
Супровід розгляду питання щодо прогнозу бюджету постійними комісіями міської ради та на пленарному засіданні міської ради в порядку, визначеному радою |
Вересень 2021 року |
Представники виконавчих органів міської ради, головних розпорядників бюджетних коштів |
Міський голова О.А. Береза
Номер рішення | 38 |
Дата прийняття рішення | 2021-05-14 |
Приєднані файли |