БЕЛЗЬКА МIСЬКА РАДА

Львiвської областi

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

Р I Ш Е Н Н Я

 

 

 

Від 8 липня 2022 року

м.Белз

№51

 

Про утворення експертної комісії з

проведення експертизи цінності документів

виконавчого комітету Белзької міської ради

Львівської області

 

Керуючись ст.40 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», ст.6 Закону України «Про Національний архівний фонд та архівні установи», Порядком утворення та діяльності комісій з проведення експертизи цінності документів, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 08.08.2007 р. № 1004 зі змінами, Типовим положенням про експертну комісію, затвердженим наказом Міністерства юстиції України від 19.06.2013 р. № 1226/5 зі змінами, з метою проведення експертизи цінності документів, виконавчий комітет Белзької міської ради Львівської області,-

 

В И Р І Ш И В:

 

  1. Утворити та затвердити склад експертної комісії з проведення експертизи цінності документів виконавчого комітету Белзької міської ради Львівської області згідно з додатком 1.
  2. Затвердити Положення про експертну комісію з проведення експертизи цінності документів виконавчого комітету Белзької міської ради Львівської області згідно з додатком 2.
  3. Контроль за виконанням даного рішення покласти на першого заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Стародуба Т.П.

 

 

                   Міський голова                                            Оксана БЕРЕЗА

         

 

 

 

Додаток 1

до рішення виконавчого комітету
Белзької міської ради Львівської області
від 08.07.2022 №51

 

Склад експертної комісії з проведення експертизи цінності документів виконавчого комітету Белзької міської ради Львівської області   

 Т.Стародуб        –        перший заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради, голова комісії;

Л.Ребрина – керуючий справами (секретар) виконавчого комітету, заступник голови комісії;

 Т.Фурдак          –        начальник архівного відділу виконавчого комітету, секретар комісії;

 

Члени комісії:

М.Грица          –        начальник загального відділу;

 М.Фіяла       –      головний спеціаліст відділу забезпечення роботи ради;

 Т.Матвіяс                   –      головний спеціаліст загального відділу.

 

 

 

                    Міський голова                                            Оксана БЕРЕЗА

         

 

 

 

 

 

 

        Додаток 2

до рішення виконавчого комітету
Белзької міської ради Львівської області
від 08.07.2022 №51

 

ПОЛОЖЕННЯ

 про експертну комісію з проведення експертизи цінності документів виконавчого комітету Белзької міської ради Львівської області

 

  1. Відповідно до Закону України «Про Національний архівний фонд та архівні установи» та Порядку утворення та діяльності комісій з проведення експертизи цінності документів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 08 серпня 2007 року №1004, виконавчий комітет Белзької міської ради Львівської області (далі – виконком) утворює експертну комісію (далі ЕК) для організації і проведення попередньої експертизи цінності документів, що утворилися в процесі його діяльності, та подання результатів експертизи цінності документів на розгляд експертно-перевірної комісії (далі ЕПК) державної архівної установи, у зоні комплектування якої вона перебуває.
  2. ЕК є постійно діючим дорадчим органом виконкому. Рішення ЕК затверджуються міським головою, після чого стають обов’язковими для виконання структурними підрозділами.
  3. У своїй діяльності ЕК керується Конституцією України і законами України, указами Президента України, постановами Верховної Ради України, актами Кабінету Міністрів України, іншими нормативно-правовими актами, наказами Державної архівної служби України (далі ДАСУ) та цим Положенням, затвердженим на підставі Типового положення про експертну комісію державного органу, органу місцевого самоврядування, державного і комунального підприємства, установи та організації, затвердженого наказом Міністерства юстиції України 19.06.2013р. №1227/5 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25.06.2013р.№1062/23594.
  4. До складу ЕК, який затверджується міським головою, входять працівники структурних підрозділів, відповідальні за архівні справи.

      Головою ЕК є заступник міського голови, а секретарем – начальник архівного відділу.

  1. Секретар за рішенням голови забезпечує скликання засідань ЕК, складає протоколи, доводить до відома структурних підрозділів виконкому та окремих осіб рішення комісії, здійснює облік і звітність про її роботу, веде документацію ЕК і забезпечує її зберігання.
  2. ЕК працює відповідно до річного плану, затвердженого міським головою, і звітує перед ним про проведену роботу.
  3. Завданням ЕК є організація та проведення експертизи цінності документів, що утворилися в діловодстві.
  4. ЕК приймає рішення про схвалення та подання до ЕПК проектів таких документів:
  • описів справ постійного зберігання;
  • описів справ тривалого (понад 10 років);
  • описів справ з особового складу;
  • актів про вилучення знищення документів, не внесених до НАФ, строки зберігання яких закінчилися;
  • номенклатури справ;
  • інструкції з діловодства;
  • положення про ЕК;
  • положення про архівний відділ;
  • анотованих переліків унікальних документів НАФ;
  • актів про вилучення документів з НАФ.
  1. Для виконання покладених на ЕК завдань їй надається право:
  • контролювати дотримання структурними підрозділами міської ради, виконавчого комітету, окремими працівниками, відповідальними за організацію документів у діловодстві, архівних вимог щодо розробки номенклатури справ, формування справ, експертизи цінності документів, упорядкування та оформлення документів;
  • вимагати від структурних підрозділів міської ради, виконавчого комітету розшуку відсутніх документів НАФ, документів тривалого зберігання, у тому числі документів з особового складу та письмових пояснень у випадках втрати цих документів;
  • одержувати від структурних підрозділів міської ради, виконавчого комітету відомості та пропозиції, необхідні для визначення експертизи цінності документів та строків їх зберігання;
  • визначати строки зберігання документів, що не передбачені типовими та галузевими переліками видів документів із зазначенням строків зберігання;
  • заслуховувати на своїх засіданнях керівників структурних підрозділів міської ради, виконавчого комітету про хід підготовки документів до архівного зберігання і забезпечення збереженості документів, про причини втрати документів;
  • інформувати керівництво виконкому з питань, що входять до компетенції ЕК.
  1. Засідання ЕК проводяться не рідше ніж чотири рази на рік і вважаються правомочними, якщо на них присутні не менш як дві третини складу членів комісії.
  2. Рішення ЕК приймається більшістю голосів членів комісії, присутніх на засіданні, оформляється протоколом, який підписується головою і секретарем ЕК та набирає чинності з моменту затвердження протоколу засідання ЕК міським головою.

 

                   Міський голова                                            Оксана БЕРЕЗА

         

Номер рішення 51
Дата прийняття рішення 2022-07-08
Приєднані файли:
Поширити: